sobota, 9 listopada 2013

dwa.

Hej

Nie będę się tłumaczyła z tego że znowu zaniedbałam bloga, powiem szczerze że byłam leniwa i nie miała ochoty pisać nowych notek. Więc nie obiecuje że będą one pojawiały się codziennie, ale postaram się pisać je jak najczęściej mogę.

Jest już u mnie po 23, a ja dopiero niedawno wrodziłam do domu. Dzisiaj wstałam o 8, naszykowałam się i na 10 byłam już w pracy.
Praca jak to praca:  układanie ubrań, stanie za kasą i obsługiwanie klientów.
Jednak dzisiaj wydarzyło się coś strasznego. Ja i moja współpracownica poszłyśmy na dół sklepi tam gdzie trzyma sie ubrania które potem będa sprzedane. Poszłyśmy do sekcji prezentów i makeup-u. Po drodze znajduja sie schody prowadzące do innego sklepu. Ogołem niby tam straszy poniewaz to stary budynek i raz corka szefowej zobaczyła ze ktos tam przechodził gdy byla sama na dole. Gdy przechodzilysmy obok schodow zobaczylysmy jakas postac i zaczelysmy piszczec. Okazało się ze to chlopak ktory pracuje w drugim sklepie. Dziwne ze my zaczelysmy piszczec ze strachu a on nadal się na nas patrzyl. Nasza szefowa powiedziała ze on zawsze tak robi i to ją denerwuje. Dziwny chlopak.

Po pracy poszłam na miasto, kupiłysmy sobie Starbucksa- ja piłam orange mocha (kawa mocha o smaku czekoladowym) a Ola kupiła sobie Toffee Nut Latte.
Po starbucksie poszłysmy popatrzeć po sklepach bo szukałam kurtki. Znalazłam ją w new look-u.
Sklep: New Look
Nazwa: Khaki Faux Fur Trim Hooded Parka
Cena: 49.99 funtów. (ok 225zł)

Ogołem kurtka na żywo wygląda na jaśniejsza. Szukałam jej we wszystkich sklepach i nigdzie żadnej fajnej (lub w normalnej cenie) nie było. Weszłam na New Looka i od razu znalazłam.

Teraz zbieram pieniądze, i robie sobie liste rzeczy ktore narazie chce sobie kupic. Narazie znajduja sie na niej tylko spodnie:


Sklep: Topshop

Nazwa: Moto BLACK JAMIE HIGH WAISTED JEANS

Cena: 40funtów. (ok 200zł)


Te spodnie są cudowne. Przymierzyłam je dzisiaj i lezą na mnie idealnie. Moj rozmiar to 28x30. Uwielbiam rurki, ogółem obcisłe spodnie. W innych nie czuje się za dobrze, moje spodnie muszą być obcisłe bo inaczej ich na siebie nie zaloze, Jedynym wyjatkiem sa tak zwane "mom jeans".
Poza tym te spodnie potrzebne mi są do szkoły, ponieważ w mojej szkole nosi się mundurki i mozna nosić tylko czarne spodnie. Ogółem nosze grube legginsy ktore nie przejswituja a sa wygodne na caly dzien do szkoly, Jednak idzie zima i w legginasch będzie mi za zimno. Te spodnie jednak są bardzo wygodne, Wiem to bo mam je w innych kolorach, wiec sa idealne do szkoly na jesien/zime i nie tylko.
Do tego sama zarabiam 20funtow na tydzien (ok 100zł) Więc dwa tygodnie, i juz mam uzbierane na spodnie.

Dziękuje za czytanie, przepraszam jesli ta notka mało Cię interesowała. Dzisiaj jednak nic ciekawego (oprócz wydarzenia w pracy) się nie stało. Ogółem dzisiejszy dzien było bardzo udany. Ciesze się z mojego zakupu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz